Sååååå UNDERBART !!!

Ja asså vi hade en så sjukt fantastiskt bra dag igår. Allt var liksom perfekt. Entrade Liseberg strax efter öppning (efter 11) och började med att köpa åkband till barnen. Emmie (4 år) hade bra skor och genom att sträcka lite på sig klarade hon galant att komma förbi alla 110 cm-gränser. Och helt plötsligt inser jag att mina barn börjar bli stora. Dom vill inte åka nå fjantig barnkarusell. Nä här var'e FlumeRide, Berg&Dalbanor och Virvelvinden som var mest uppskattat. Åk efter åk...barnen kunde inte få nog. Vi lunchade i en liten park och sen var'e bara å fortsätta åkandet. Det var så himla roligt. Inte ett grin, inte ett gnäll, inte ett tjafs. Alla var så nöjda, lyckliga och glada att dagen inte kunde bli bättre. Tom jag åkte litegranna. Skrattade och hade grymt kul !!!! Strax efter 21 spelade vi på några chokladhjul och tro på fan att barnen vann. 2 stjärnvinster + 2 Aladdinaskar. Å jag som ALDRIG vunnit förut !!! Snacka om total lycka !!!! Bjussar här på nåra bilder från gårdagen. Insåg just att man inte behöver nån sladd från kameran utan att det räcker att tröcka in minneskortet i datorn (såklart !!!!)...


I favvon FlumeRide =)


"Lilla nedsläppet"


Jag å min lillgumma


Mina modiga barn i "Slänggungan"


Lyckliga barn med stooora vinster :-)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Lotta lkpg

Va härligt! Barnen är jättegulliga å du är skitsnygg som vanligt :-)



Mina börjar också bli stora snyft Anton (7 år) började grina för att han fick nobben vid Balder för att han var för kort.



Själv åker jag på sin höjd radiobil ;-) Öhh.. eller farfars bil :-)

2009-08-08 @ 08:15:09
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: tarja

Vad roligt ni verkar ha haft. Jag vinner aldrig på den där hjulen,,, tror de är riggade så att jag aldrig ska vinna!

2009-08-08 @ 09:18:48
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Linda

kanon... jag vill också åka karusell...hoppas det är väder till det när vi ska till sthlm i september

2009-08-08 @ 10:31:33
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Therese

Härlig dag ni hade med andra ord :)

Det är juh hur skoj som helst att åka karuseller, var det någon som vågade åka balder? ;)

Och att vinna choklad är roligt. Och gott.

Vi vann en hel del när vi var nere jag och tjejerna.. Hoppas ni får en bra forsatt semester.



Kram!

2009-08-09 @ 10:21:45
URL: http://tessesessan.blogg.se/
Postat av: Milla

Ååååh jag är så avundsjuk!! Guu vad mysigt ni verkar har/haft det :) Jag har hellre aldrig vunnit något, vad roligt för er. Inte bara EN stor grej heller :D Så himla mysigt med barnen på Liseberg!! MYS!! :)

2009-08-09 @ 11:30:12

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0