Norskt dop

Ja då har'e varit dop hele dan. Norskt... ja eftersom vi är i Norge just nu så är det ju ganska givet ;-) Det var ganska likt en svensk gudstjänst, med lite andra inslag. Hur som helst - tokmysigt och jag är en mäkta stolt fadder till systersonen. Dopfikat var inte av denna värld. Inte för å skryta (eller jo *fniss*) men jag råkar nämligen göra världens goaste smörgåstårta, och den bjussa jag på + att det fanns 5 olika sorters snittar med diverse pålägg såsom gravad lax, stekt biff, räkor (bläää iofs) m.m. m.m. Sen efter det vart det 3 olika sorters tårtor och man måste ju (??) smaka av alla sorter. Så nu sitter man här i soffan hos syrran och orkar knappt röra sig för all mat som guppar omkring i fetmagen =)

Min älskade dotter som varit ifrån mig i 2 veckor är jag så glad att fått tebax. Guud vad jag saknat min lillgumma. Hon har liksom blitt så stor. Hon hade gjort en jättefin, helt underbar bok till mig. Häftat ihop papper och gjort en framsida där det stod "Jag älskar dej, du är min bästa vän". Sen hade hon ritat massa fina bilder och skrivit massa fina saker. Ååå, jag blev så rörd - mammas hjärta !!

Kameran har jag ju med mig, men tror ni jag tog med sladden så jag får in dom i datorn ?? No no no.... glömde som vanligt en bit av hjärnan hemma =)

Kommer blogga en hel del under semestern tänkte jag. Så jag utökar min helgbloggning tillfälligt. Blir inge mer ikväll för nu ska jag jäsa på soffan.

På återhörande kära bloggläsare. Puss sålänge



Skulle ni mot all förmodan ha missat århundradets bröllopsentré så kolla här !! Den har klickats på många miljoner ggr och jag har sett den runt 10 ggr nu. HELT UNDERBART !!!

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Maja

Visst är den underbar!

SÅ vill jag också ha på mitt bröllop ...nångång:)

Hade nyss med den hos mig också.

Ha det fint

2009-08-03 @ 17:55:44
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: Milla

Åh låter som ni har det underbart kocken ;) Har sett den där filmen, SÅ GRYMT!!! Kan inte bli häftigare :D:D Du är som sagt bjuden 2017!!! HAHA!!

2009-08-03 @ 21:08:35

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0