Mör som en fläskfilé

Ja nu har man slappat å göttat sig en hel dag. Jag hade sedan ganska länge (redan före semestern) planerat en mysig dag för mig och mina anställda (3 tjejer) och det blev att jag bokade in oss på SPA på Södra Berget där jag nu varit 3 ggr (på väg å bli stammis *fniss*)

Tråkigt nog blev fick 2 av de 3 förhinder, så det blev bara jag och Jessica som SPA-ade, men vad gjorde väl det. Vi hade grymt mysigt och skrattade gott många gånger då vi tittade på små nätta tonårsbrudar med platta magar och silikonlökar (jooo det var faktiskt EN som uppenbarligen hade det !!!) medans vi själva dunsade ner i vattnet som valrossar *ASG*. Nä inte Jessica såklart, men själv stod jag för den biten. Fick många goa skratt då vattnet bara vällde ur bassängerna när en annan klev i. Tur att det hela tiden fylls på med vatten för annars skulle det vara typ tomt när man klev ur :)

Efter härliga mysdagen for jag till butiken där jag är nu. Ska jobba till 22 och i skrivandets stund känns det lite småjobbigt men bara för att jag är så grymt mör och trött i kroppen. Tänk att man kan bli det bara genom att ligga å bada en hel dag...

Nu väntar en hård (?) arbetsvecka...och jag gruvar mig inför älgjakten som snart drar igång. Och varför gör jag då det ?? Jo för då blir man gräsänka ser'ni. Älskligen ÄLSKAR jakten så då får man inte se honom på ett bra tag. Men vad gör väl det när man snart har frysen full i älgkött igen :)




Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Malin

Välkommen till gräsänklingsklubben ett tag då :)

2009-08-30 @ 20:00:03
Postat av: Linda

Vi har frysen full med älgkött ändå. Någon körde på en älg på pappas ägor i förra veckan och då tillföll ju allt kött honom. Så dom har tagit hand om drygt 200kg älgkött nu i veckan... vilket JOBB. Och som sagt.. vi får en del av goköttet!

2009-08-30 @ 21:56:51
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Erika

Åh va mysigt Ni haft.



Lööövely med älgkött du´=)

Kanske min darling borde ta jaktlincens ;-)

2009-08-31 @ 15:14:56
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: GMLT.se

Hej!



Tack för din kommentar - självklart får du skriva om mig :)



Många kramar

2009-09-01 @ 21:27:22
URL: http://gemiglivettillbaka.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0