Kristallen

Sitter å småkikar på tv-galan Kristallen där det prisas hit och dit i tv-världen. Som vanligt när vinnare ska koras så blir'e aldrig som JAG vill. Bästa underhållningsprogram tex. Snacka om att det är en smaksak, och kanske en åldersfråga. Vilka vinner ??? Jo På Spåret !!!!! Nu kanske jag är fel person att döma eftersom jag aldrig sett ett helt avsnitt. Men i mina ögon verkar det vara det trökigaste programmet någonsin å jag tror att jag hellre skulle gå i körkan än å se ett program. 2 torra, dammiga gubbar, nå tågvgnar å sen å sitta å glo på ett järnvägsspår och försöka gissa vad dom är på väg. Jo men tjena vad lätt när bara massa träd susar förbi och ledtrådarna  är gjora för gammelfarmor a'la årgång 1890.

Hade jag fått bestämma så hade Erik & Mackan vunnit. Dom är så jäkla roliga å sjuka i huvet. Precis min humor det !! Fast förra året vart det ju lite rätt iaf. Mia & Klara vann, och dom är bästare än BÄST !!!

Om jag nu ska lista mina roligaste program så blir det:

1. Mia & Klara

2. Kvarteret Skatan

3. Erik & Mackan

4. Hipp hipp

5. Ballar av stål

Varsego, här får ni lite härlig humor på fredagskvällen. Puss å Kram å Gonatt

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Erika

Heeej!

Tack, barnkalaset var superlyckat, nu är det bara dagens ståhej kvar =) Ha det så bra!

KRAM

2009-08-30 @ 08:59:21
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Erika

Ååååh Mia & Klara är väl BÄST!

2009-08-31 @ 15:16:55
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0