Ja då var'e fredag igen =)

Sitter med ett tungt hövve och inväntar vad dagen har att komma med. Har sovit dåligt i natt så det känns som jag har typ en järnhjälm på mig eller nått....*suckar*. Blir te å knapra Ipren å dricka massor av kaffe. Brukar hjälpa. Idag tänkte jag vara så duktig (?) å bjussa på  ETT FOTO I TIMMEN, så vid 20-tiden ikväll ska jag va klar å lägga ut min dag i bilder.

Idag måste jag oxå få kommentera gårdagens löpsedel på Expressen. "Trebarnsmamma tvingas sälja soffan för att betala sina SMS-lån". Men asså vilket pinsamt pucko säger jag bara. Är man så in i helvete korkad å tar ett SMS-lån så borde man vara väl medveten om konsekvenserna. Vad f-n trodde hon liksom ????  Jag läste hela artikeln och käringa försöker framstå som ett offer, och skyller allt på dom som ger SMS-lån. Helt sinnessjukt tycker jag, för det är upp till var och en människa att ta reda på villkor och eventuella konsekvenser innan man ger sig in i någonting.

Jag skulle oxå kunna tänka mig att va den som startar ett bolag som godkänner lån med 34% ränta. Vilken jävla bra affär. Kalla mig elak men jag skiter fullständigt i om typ alla hamnar hos kronofogden. Är en människa så obotligt korkad att dom tar ett sånt lån så varsego´ !! Det är ju inte så att någon TVINGAR på dom lånen utan det gör dom alldeles frivilligt.

Så pinsamma mamman som tvingas sälja sin soffa.... Idiot säger jag bara - och stackars, stackars barnen med en sån morsa :-( 

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Malin

Jag väntar på ett foto i timmen jag

2009-08-28 @ 20:02:44
Postat av: Katri

Hej

tack för kommentaren den värmde!

Ha en trevli helg

Kram

2009-08-28 @ 20:44:24
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0