Dax för en lista...

Har tjuvat denna fårn ljuvliga Candygirl... Var längesen jag bjussa på nån lista så varsågod !


Sommarens bästa: Mina 2 lediga veckor som spenderades i Norge-Uddevalla-Göteborg-Varberg-Ullared-Borås-Stockholm.

Sommarens sämsta: Sur P-bot i kungliga hufvudstaden *arg* + alla extrakilon jag dragit på mig =(

Sommarens godaste: Tja, vad ska jag välja. Med tanke på att jag fläskat i mig både det ena och det andra så blir'e svårt att svara.... men jag får la säga allt grillat vi gjort hemma.

Sommarens bästa strand: Lätt !! Varberg såklart !!!

Sommarens arbetsinsats: Hemma = typ inget, men på butiken destå mer. Jobbat asmö förutom 2 veckor !!

Sommarens lataste:
Hela jag har varit lat !!

Sommarens mest använda plagg: Foppisar (det är väl ett plagg ??)

Sommarens överraskning: När jag klev upp på vågjävlen och fick se +118 kg. DET var en överraskning...om än en trökig sådan.

Sommarens bett: Miljarder myggbett - som vanligt !!!

Sommarens varmaste dag: Minns inte, men det känns som det var den dan vi var på Liseberg.

Sommarens kallaste dag:  Tycker inte det har varit kallt en endaste dag =) Mitt späck har hållt mig varm.

Sommarens godaste vin:
Allt rött lådvin är la gött ;-)

Sommarens roligaste "utflykt": Helt klart LISEBERG !!!

Sommarens plåga: Myggjävlar, och allt jävla fläsk som jagat ikapp mig och fastnat på min kropp...

Sommarens besvikelse: Att jag gått upp så mycket i vikt...


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

så bra.. Tjyva på du.. kul att läsa...

Och ja! foppisar är ett plagg... (om än ett fult sådant! ler )

2009-08-20 @ 16:00:06
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Milla

Håller med, roligt att läsa! :) Ni verkar haft en mysig resa :)

2009-08-20 @ 18:38:49
Postat av: Johanna

Tjuvar den vidare till min blogg :-)

2009-08-23 @ 21:24:54
URL: http://grynisen.bloggsida.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0